Jaaroverzicht Blauw Bloed

Jeroen Snel blikt terug vanuit Het Loo

Vanavond presenteert Jeroen Snel de laatste aflevering van Blauw Bloed van dit jaar. Tijd voor een uitgebreide terugblik op een koninklijk jaar. Hoe verging het de Oranjes en andere royals in 2017?

“Voor onze koning was 2017 het jaar waarin hij 50 werd en er voor het eerst een nieuw kabinet bij hem op het bordes stond,” vertelt Jeroen Snel, die vanuit Paleis Het Loo in Apeldoorn het jaaroverzicht van Blauw Bloed presenteert. “We blikken terug op de reizen, werkbezoeken en ontmoetingen van ons koningspaar, maar ook belevenissen van buitenlandse royals passeren de revue."

'De Oranjes in Duitsland'
"Op het gebied van stijl, mode en kledingkeuze is het tijd om de balans op te maken," kondigt Jeroen aan. Wie was er het best en het slechtst gekleed in 2017? "Ook genieten we na van hoogtepunten uit de reeks ‘De Oranjes in Duitsland’ en blikken terug op de afgelopen week, waarin koningshuizen in heel Europa Kerst hebben gevierd.”

Jaaroverzicht Blauw Bloed
Zaterdag 30 december, 19.35 uur, NPO 2

Op de foto: Ontmoetingen met de pers verlopen vaak in een ontspannen sfeer.
Beeld: ANP/Robin van Lonkhuijsen

Tip voor de redactie?

Of heb je een foutje gezien? Mail ons

Met Pieter en Margriet naar New York