Icon--npo Icon--menu Icon--twitter Icon--facebook Icon--instagram Icon--mail Icon--search Icon--video Icon--image Icon--audio Icon--EO Icon--whatsapp Icon--linkedin Icon--snapchat Icon--youtube Icon--quote arrow-right Icon--background Icon--backgroundContent Icon--overlayBottom Icon--overlayTop

PKN kerstreclame heeft thema 'Stille Nacht'

Ook dit jaar wil de PKN Nederland aanspreken naar de kerk te gaan met kerst.

in Nieuws

De Protestantse Kerk Nederland (PKN) zendt ook dit jaar een kerstcommercial uit. Het thema van dit jaar is ‘Stille Nacht’.

Woordvoerder Marloes Nouwens zegt tegen het ND dat acteurs als buschauffeur, oma of als gezin een lied zullen zingen waarna ze samen naar de kerk lopen. “De boodschap aan het einde zal duidelijker zijn dan vorig jaar. Wie je ook bent, je bent welkom in de kerk.” Dat wordt de boodschap van 2014.

Lees verder op het ND

Tip voor de redactie?

Of heb je een foutje gezien? Mail ons

Meer over

Lees ook

Protestantse Kerk zendt opnieuw kerstcommercial uit

Protestantse Kerk zendt opnieuw kerstcommercial uit

"De kerk is een plek voor de grote vragen van het leven en de twijfel"

Achter de schermen bij de PKN Kerstreclame

Achter de schermen bij de PKN Kerstreclame

Wil je zien hoe de PKN kerstreclame is gemaakt? Bekijk hieronder de Making-of.

Een derde  van de Nederlanders wil met Kerst naar de kerk

Een derde van de Nederlanders wil met Kerst naar de kerk

Een derde van de Nederlanders heeft in meer of mindere mate de intentie om met Kerst een kerstdienst of -mis te bezoeken. Dat blijkt uit onderzoek van...